Friday, January 25, 2013

Saya bersekolah di Sekolah Menengah Padang Tembak. Saya berada di tingkatan 2 Yakin. Saya suke akan mata pelajaran Sejarah. Sebenarnya saya sudah terpikat dengan seorang perempuan ini. Dia satu tingkatan dengan saya. Namanya adalah Nurul Hidayah Binti Ibrahim. Dia cantik orangnya dan cute jugak. Nama popularnya Dayah Choi. Dia kecik jew orangnya tapi sangat comel dan kuat ketawa.. Dia telah memikat hati saya. Tahun lepas waktu mata pelajaran Pendidikkan Agama Islam cikgu say mendapat cuti bersalin dan diganti dengan seorang Ustaz yang mengajar kelas 1 Murni. Pada masa itu saya di tingkatan1 Taat. Saya menumpang di kelasnya 1 MUrni. dan duduk di belakangnya bersama dengan 2 orang kawan rapat saya ini. Yang saya rasa pelik, dia selalu tengok ke belakang. Saya tak risau pun sbb saya tak hensem kawan kawan saya lagi hensem dari saya. tapi yang saya curiga bila tahun ini dia asyik tengok saya jew. jadi saya syak yang dia suka saya. okeey kita sambung esok je lah..

No comments:

Post a Comment