Sunday, April 21, 2013

Kawan jadi Crush

Assalammualaikum. Salam Isyhak. Hari ini saya nak cerita tentang kawan saya yang entah macam mana lah saya boleh terpikat dengan dia. Ok. Kitaorang baru kenal pada tahun ni, tahun 2013. Pada mulanya saya memang sukakan si dayah(pendek tu). And then bila saya kenal dengan Dia. Ohh my godd!! Saya belum kenalkan dia pada anda kan.
BIODATA DIA:
*Umi Holifatun Khasanah binti Halil.(sedapkan nama dia)
*14 tahun.(sama dengan saya)
*tinggal dekat keramat.
*Sekolah Padang Tembak.(satu sekolah dengan saya)
*kelas Cekal.(kelas no 1 dari 12 kelas)(pandaikan dia)
*periang,peramah,jujur,pandai, comel, baik hati dan kuat agama.
*Cita-cita nak jadi Ustazah.
  Ok sekarang anda dah tahu nama dia kan. Saya panggil dia"Umi". Alright. Sambung cerita tadi. Bila saya dah bertemu dan sudah saling mengenali dia. Kami pun menjadi kawan. Lama kelamaan kami pun rapat. Tanpa disedari saya pun mula sukakan dia. Dan lepas tu kawan kawan saya pun mula buat mulut sejak kami semakin rapat. Lepas tu pelbagai gosip timbul seperti saya sedang kaple dengan dia lah, saya sukakan dia lah. Arrgghh saya pun cover lah semua tu. Saya pun menyatakan kami ni sebagai kawan. Dalam hati saya satu suara kecil berkata "memang aku sukakan kau" namun saya tahu yang dia sukakan orang lain. Yang jauh lebih handsome dari saya dan yang jauh lebih hebat dari saya. Dia juga sering tweet tentang crush dia. Dia juga sering update blog dia tentang crush nya. Ohh hatiku ini terasa sakit. Peritnya terasa juga. Namun saya still bertahan. Namun awak akan selalu di hati kecil saya ini. Apa pun sampai disini sahaja. Nanti kalau ada masa saya akan update about Umi lagi.<3
Ok nak tahu mana satu Umi?
Baju sekolah putih sebelah kiri.
Comel tak ?

No comments:

Post a Comment